I

I

fredag, januari 25, 2008

Som det går

Livet rullar obarmhärtigt ut sin duk. Obevekligt vänder sig årshjulen. Saker händer.

Mitt i allt det jag vill göra, allt MITT, mina projekt och idéer, händer en massa annat! Som en påminnelse att Livet är som det är och inte som jag planerade. Hyllebär-planerna klarnar till det bättre, projektet starta ett eget coven har faktiskt satts i verket och studierna har... inte gått så bra. Mera hankat sig fram. Liksom haltat. Eller kanske snarare stapplat.

Familjelivet i smått och stort är också nästan inflammerat. Jag trodde jag visste vad det innebar att ha 'problem i familjen'. Jag visste det intellektuellt, ja, men inte i verkligheten... Så får jag lära mig det också. Hoppas jag lär mig bra.

Hoppas också jag kan höra av mig oftare och med mer inspirerande teman!
Floreat
neina

Inga kommentarer: