I

I

tisdag, maj 31, 2011

På gång...

Nu har jag inte skrivit på ett tag och det är mycket på gång! Vi hade en väldans trevlig konsert förr-förra helgen, har varit på ett par jätteroliga middagar, och nu förbereder vi oss för sommaren - vi ska båda iväg.

Jag har kommit en bra bit med att skriva en bok (!), så nu har jag sagt det. Det är inte något jag vill ge ut, mer bara för att sammanställa viktiga tankar jag haft, med utlösande händelser som bakgrund. Det är spännande och jag tror faktiskt att det kan bli något!

Snart bär det av till Bretagne, i en vecka för min del, lämnar fästmannen där (snyft) och ska jobba i Skåne under sommaren. Trots att det blir tråkigt att vara ifrån min fästman, ska det bli väldigt roligt att vara med min familj i Sverige. Och kanske vi ses? Hoppas det!

Floreat!
neina

Inga kommentarer: