I

I

söndag, oktober 14, 2007

Mums för äventyr!

ÅH vad härligt vi haft det idag! Vi skulle ut till Skeinge för att reka lite inför en ceremoni och sicket äventyr det blev... För er som inte vet det ligger Skeingeborg på en ö/halvö. Det kan vara riktigt blött att komma ut dit - Borgön blir mer en riktig ö - och så var det idag. Hurra! Eller, synd på sätt och vis för det blir ju svårare att ta sig dit. Men desto roligare...



Vi sjönk ner riktigt djupt, nästan så vattnet/sörjan rann in i stövlarna! Jättespännande! Idag fick jag känna att jag lever! Jag känner mig så djupt tacksam och rent lycklig, att jag lever och får uppleva allt detta, skratta åt det bisarra i att vi faktiskt kom ut torrskinnade; djupt rörd över skönheten ute på ön (till och med mindre skräp än vanligt), höstsolen som lekte i de gyllene löven, borg-ekarnas majestät...



Jag låter bilderna tala och tala till fantasin. Sitt inte bara och tänk på att naturen är härlig, gå UT! Och även om det inte blir en enkel liten söndagspromenad utan ett helt litet äventyr, så känn hur du LEVER!

Floreat
neina

Inga kommentarer: