I

I

onsdag, april 22, 2009

April

En liten uppdatering av vad som hänt under April: Jag hade förmånen att få följa med till en harpfestival i Edinburgh (den som jag var på förra året), som sällskap åt en person som behövde lite stöd just då. Det var märkligt att vara tillbaka på festivalen exakt ett år senare - det var som om det gångna året försvann... Hur som helst, det var som en favorit i repris: härliga konserter, danskväll med traditionella skotska danser, 'sessions' i baren till långt in på natten, shopping och naturligtvis ett besök i... just det, The Wyrd Shop! (Det blev ingen kittel den här gången...)

I helgen var jag på en trevlig utfärd med två goda vänner, och vi fick se lövsprickningen på Kopparhatten! Det var stort (i alla fall för mig som fullkomligt dyrkar bokskogen, den är mitt livselixir...). Läs, och se bild, på hyllebärs hemsida

Floreat!

Inga kommentarer: