I

I

fredag, januari 14, 2011

EXAMEN

WIIIH!!!

Okej, jag brukar inte skriva med versaler... Men nu... Idag tog jag min examen -  på riktigt! SÅ länge som jag väntat på detta och kämpat! Efter många år av studier - inklusive uppehåll av olika nödgade anledningar - är jag nu äntligen KLAR och är helnöjd och kan börja jobba på riktigt!

Vi hade en fin och pampig examenshögtid också idag i Universitetsaulan och hela familjen kom, jag och Han spelade och sjöng tillsammans, vi gick och åt lunch på legendariska Govindas efteråt, imorgon blir det examensfika här med i stort sett ALLA... Jag nyper mig själv...

Jag tackar gudarna för att jag kommit till denna lyckliga, lyckliga dag. DE VET hur det gick till att jag orkade genomföra detta. Världen, här kommer jag!!!

Floreat!
neina

2 kommentarer:

Ceriadwen sa...

Härligt!!! Stort GRATTIS!!!! :D

Neina sa...

Ja, TACK!!! :D

Tänker på dig och hoppas att det ska gå bra med dina vidare studier också?