I

I

söndag, mars 07, 2010

Tjejerna :D

Har minst fyra andra skriverier på gång nu, men det ligger på hyllan under omständigheterna. Inom sexton dagar har jag tre stora examinationer, varav den ena avgör om jag måste gå om en halv termin eller inte. Det är en lång historia hur det kunde bli så.

I alla fall, så har detta verkligen satt sig i kroppen på mig den senaste veckan: äter inte, sover inte, de få timmar jag lyckas sova drömmer jag mardrömmar om allt som någonsin skrämt mig; orkar inget. Fick till och med en riktig ångestattack i kroppen, vilket inte hänt på flera år.

Till slut släppte det, ungefär i går, till stor del efter bra samtal med kärasten. Dessutom träffades jag och tjejerna, och vi skrattade så tillsammans, så förlösande! Underbart! Stressen bara rann av mig! Och i kväll var jag ute med Wynja: efter en maffig chokladtårta gav vi oss ut och drack lite vin, sedan dansade vi! Det var också så förlösande.

Nu är jag trött och mör och nöjd! Tack gudar för väninnor, tack tjejer!
Floreat!

Inga kommentarer: