I

I

tisdag, november 30, 2010

På Väg?

Så har tiden konstigt nog hunnit ikapp mig. Tiden som kändes så oändligt långt bort... Nu börjar det dra ihop sig för flytt till annat land. Min närvaro på internet påverkas inte (tacka gudarna för internet!) men det blir annorlunda. Jag kommer inte att vara i Skåne på heltid.

Om tio dagar börjar flytten. Det kom så fort! Och ändå har jag väntat på detta i två år, kämpat hårt för detta, under stunder så svåra att bara Hel vet hur.

Vart fortsätter vägen? Några saker är klara: mera musik blir det (fortsättning följer). Mera Basal Kroppskännedom blir det. Druidismen och paganismen kommer jag att fortsätta skriva om, med nya perspektiv!

 Nu börjar en stor resa, hoppas ni vill följa utvecklingen :)
Floreat!
neina

4 kommentarer:

Nattstugan sa...

Blir det Skottland nu då eller? Ska bli spännande att fortsätta följa dina äventyr. Kram! :)

Neina sa...

Ja, det blir Skottland. Vad roligt att du vill fortsätta följa äventyren :) för fler äventyr blir det!!

Och jag ska med intresse följa vad som händer i Sverige.

Kram på dig också!

Nattstugan sa...

Ja så länge man lever, andas och lär finns det äventyr att uppleva! ;)

Nattstugan sa...

Hej fina Neina! Du har fått ett vandringspris! Det är inget du måste föra vidare om du inte vill. :)

http://ceriadwen.blogg.se/2010/december/award.html#comment